بزرگ ترین تولیدکننده قرنیز،دیوارپوش و ابزارآلات از جنس پلی استایرن

شما جزو کدام گروه از خریداران دیوارپوش هستید؟

شما جزو کدام گروه از خریداران دیوارپوش هستید؟

خریداران بر اساس نوع انتظار خود از دیوارپوش به این چند دسته تقسیم می شوند:

  • افرادی که برای منازل مسکونی و یا حتی اداری خود دیوارپوش می‌خواهند. این افراد انتظارشان از دیوارپوش انتخابی خود زیبایی و تنوع طرح و رنگ دیوارپوش هاست
  • انبوه سازان ساختمانی که باید گفت اصلی ترین دغدغه های آنها اتمام پروژه در دست ساخت می باشد.برای این افراد دیوارپوشی که به سرعت تامین و همچنین بصرفه باشد مهمترین مسئله هست. در واقع تحویل سریع و قیمت مناسب اصلی‌ترین مسئله این افراد می باشد.
  • افرادی که صرفاً جدید بودن محصول مدنظرشان است. اینگونه افراد حساسیت چندانی نسبت به قیمت نداشته و کیفیت و کارایی و در عین حال زیبایی خاص محصول اولویت انتخاب آنهاست.البته خرید محصول از شرکتی با برند معتبر را نمی توان نادیده گرفت.

 

محصولات پلی فریم سپاهان برای گروه اول: مشتریان گروه اول میتوانند تمامی کد رنگهای دیوارپوش های پلی فریم سپاهان را انتخاب کنند. طرح های چوبی، سنگی، روشن و تیره ،فانتزی، براق و مات وغیره از انواع این طرح ها می‌باشد. بیش از پنجاه رنگ که هرنوع سلیقه ای را می تواند پاسخگو باشد. جهت مشاهده نمونه کار شده این محصولات اینجا را کلیک کنید

 

مشتریان گروه دوم: پلی فریم سپاهان ضمن داشتن نمایندگی های انحصاری در کل کشور و همچنین تحویل سریع بار برای انبوه سازان محترم بسیار مناسب بوده و تناسب کیفیت و قیمت هم جوابگوی این قشر می باشد.

 

مشتریان گروه سوم :برای مشتریان عزیزی که به دنبال محصولات خاص هستند،محصولات خاصی که در سبد پلی فریم سپاهان می باشد مناسب این افراد است.از این محصولات می توان به طرح های متال،سینکرونایز،سه بعدی یا ضد خش و یا کد رنگ های خاص 10،20،30و40 اشاره کرد. این محصولات ضمن داشتن برجستگی در طرح و رنگ بندی های خاص نمای زیبایی را به دیوارها می دهد.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا