بزرگ ترین تولیدکننده قرنیز،دیوارپوش و ابزارآلات از جنس پلی استایرن

6 نکته در انتخاب بهترین دیوارپوش

شاید به عنوان یک خریدار دیوارپوش ،قیمت و زیبایی ظاهری آن تنها معیار انتخاب شما برای خرید آن دیوار پوش باشد،ولی در این مقاله سعی کردیم با معرفی ویژگی‌های یک دیوارپوش خوب با مطرح کردن 6 نکته در انتخاب بهترین دیوارپوش به انتخاب صحیح شما در پوشش منزل خود کمک کنیم:

  • یک دیوارپوش خوب باید به نحوی باشد که با ضربه خوردن ناشی از وسایل منزل،کمد و قفسه و یا حتی بازی بچه ها آسیبی نبیند. بنابراین دیوارپوش توپر از این لحاظ مقاوم در برابر ضربه و بهتر از دیوارپوشهای تو خالی بوده و به هیچ عنوان در برابر ضربه سوراخ و یا شکسته نمی شوند و مشکلی که به جهت شکستگی قسمتی از دیوارپوش به زیبای منزل یا محل وارد میشود را در دیوار پوش های توپر نمی توان دید.
  • پاکیزگی و تمیز بودن محل برای همه افراد مهم میباشد و بنابراین باید دیوارپوشی را انتخاب کرد که به راحتی بتوان آن را با آب و یا هرنوع مواد شوینده تمیز کرد و در عین حال مشکلی هم برای محصول دیوارپوش پیش نیاید. علی رغم اینکه خوب می دانید دیوارپوشهایی که ازجنس چوب و یا دیوارپوش MDF هستند در مقابله با آب باد کرده و ظاهر بدی پیدا می‌کند. قابل ذکر است دیوارپوش پلی استایرن این قابلیت را به خودی خود دارند و این مهم در بیمارستان ها و ادارات به خاطر شستشوی دائم و نظافت روزانه با آب بسیار حائز اهمیت می باشد.
  • همه افراد و به خصوص خانم‌ها به هیچ عنوان با حشرات موذی داخل منزل کنار نمی‌آیند . دیوارپوشهای چوبی ،خود زمینه حضور حشرات از جمله موریانه را در منزل فراهم کرده و دیوارپوش های توخالی هم به خاطر داشتن حفره های شبکه ای در پشت خود زمینه‌ساز لانه سازی این حشرات می باشند و باز هم بخاطر ضدحشره بودن پلی استایرن و توخالی نبودن آنها بهترین گزینه همان دیوارپوش توپر و یا دیوارپوش پلی استایرن هست.
  • اطمینان از محصول و اعتماد به پشتوانه آن شرکت امری جدا نشدنی در خرید همه افراد است.برای اطمینان خاطر از خرید خود به استاندارد و گواهینامه های ایزوی هر شرکت توجه کنید.همین که شرکتی گواهینامه مدیریت کیفیت را گرفته باشد خیالتان راحت باشد به خاطر اینکه بقیه ی کارها را نماینده شرکت ایزو در آن کارخانه انجام خواهد داد تا اصل مهم کیفیت محصول نه تنها افول نکرده باشد بلکه رشد روز افزون خود را داشته باشد . همچنین در مورد اعتماد به شرکت لطفآ به مثال زیر توجه کنید:

فرض کنید شما یک ساختمان ۵ طبقه ساخته و میخواهید آن را دیوارپوش کنید.پس از انتخاب رنگ مورد نظر سه طبقه را دیوارپوش میکنید و کافیست به هر دلیلی وقفه ای بین دو طبقه دیگر بیفتد و پس از گذشت این مدت زمان دو مرتبه به آن شرکت مراجعه و رنگ انتخابی را درخواست می کنید و در کمال تعجب با پاسخ عدم موجودی فروشنده روبرو می شوید. پس اطمینان از موجود بودن محصول خود نه برای مدت چند ماه بلکه حتی بعد  از چند سال هم بسیار مهم می باشد زیرا ممکن است مثلا شما پس از دو سال به یک شاخه از همان کد رنگ برای منزل خود نیاز پیدا کنید.درهرحال شرکت موظف است نیاز شما را برآورده سازد و این امر تنها در شرکت های تولیدکننده بنام و دارای دپوی مناسب از رنگ و جنس مورد نظر تحقق می یابد.

  • پوشش هر نوع سلیقه: دیوارپوش خوب باید انواع طرح و رنگ ها و حتی سایز ها را در سبد خود داشته باشد.

دیوارپوش ۲۰ سانت و دیوارپوش 30 سانت از متداولترین سایزهای دیوارپوش میباشد و مهم اینکه ارتفاع دیوار پوش ها معمولاً 2/80 متر می باشد ولی به جهت عدم دورریز دیوارپوش ها ،شرکتی که بتواند بنا به خواسته مشتری،ابعاد سفارشی تولید کند بسیار حائز اهمیت است زیرا هم از لحاظ هزینه‌ای و هم از لحاظ زیبایی ظاهری دیوارپوش، بسیار نقش بسزایی دارد. طرح های سنگی، چوبی، فانتزی، برجسته( سینکرونایز)،سه بعدی ،ضدخش و متال از جمله طرح های دیوارپوش می باشد.

  • دسترسی آسان و سریع: یک شرکت معتبر حداقل در هر استان یک نمایندگی انحصاری از فروش و پشتیبانی محصولات خود را باید داشته باشد  تا جهت تهیه و یا هرگونه مشکل با آن شخص در ارتباط باشد.

 

موارد بالا جزء با اهمیت ترین موضوعات در مورد خرید دیوارپوش میباشد که ما به شما اطمینان می‌دهیم پلی فریم سپاهان دررعایت هر کدام از این موارد بسیار نکته سنج و حساس می باشد.

تولیدات شرکت پلی فریم سپاهان از جمله دیوارپوش پلی استایرن پلی فریم سپاهان دارای ویژگی های ضد ضربه بودن به خاطر توپر بودن این دیوار پوش ها(دیوارپوش ضد ضربه) ،ضد آب و قابل شستشو بودن بخاطر جنس پلی استایرن(دیوارپوش ضدآب)،ضد حشره و موریانه به خاطر خاصیت این نوع مواد(دیوارپوش ضد حشرهدیوارپوش آنتی باکتریال)، با تنوع انواع سایز و طرح و با تولید سفارشی از لحاظ تولید دیوارپوش بنا به درخواست مشتری(دیوارپوش سفارشی)و با دپوی مناسب محصولات و رنگهای دیوارپوش و دارای گواهینامه های مدیریت کیفیت (دیوارپوش استاندارد)می باشد

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا