بزرگ ترین تولیدکننده قرنیز،دیوارپوش و ابزارآلات از جنس پلی استایرن

تشخیص ضرورت بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی

تشخیص ضرورت بازسازی ساختمان و اجرای دکوراسیون داخلی وخارجی

عمر آپارتمان ها و نیاز به بازسازی و دکوراسیون داخلی به یک نیاز جدی شهرهای بزرگ تبدیل می شود.

نیازی که پس از گذشت نیم قرن آپارتمان نشینی و در برخی از کلانشهرها خود نمایی می کند.

در این میان جدی ترین چالش مسئله تعداد مالکان و رضایت همگان به امر باز سازی و دکوراسیون داخلی  ساختمان است و در گام اول این احساس نیاز مبتنی است بر احساس ضرورت و تشخیص  نیاز به بازسازی و دکوراسیون داخلی . وقتی  قرار باشد چندین مالک با توجه به هزینه ایی که این احساس نیاز  روی دست آنها می گذارد تصمیمی  مبنی بر بازسازی و دکوراسیون  داخلی  ساختمان بگیرند کار بسیار سخت می شود و سخت تر از آن وقتی  است که تعداد این مالکان از چند نفر به ده ها نفر توسعه پیدا کند. از نظر قانونی اما تشخیص ضرورت باز سازی و دکوراسیون داخلی ابتدا به عهده مالکان است .

اگر اکثریت رای به لزوم بازسازی و اجرای دکوراسیون داخلی بدهند اقلیت دیگر نمی توانند باعث جلوگیری  از اجرای بازسازی و دکوراسیون داخلی ساختمان شوند

فضاهای مشاء و مشترک یک ساختمان  که برای باز سازی و دکوراسیون داخلی می توان کارکرد عبارتند از :

  • –       اجرای فضاهای لابی و فضاهای راه پله که مخصوصا شامل دیوار های راه پله می شود
  • –       اجرای دیوار انباری ها
  • –       اجرای فضاهای مربوط به استخر
  • –       اجرایفضاهای مربوط به پارکینگ
  • –       اجرای فضاهای سرویس بهداشتی
  • –       اجرای دکوراسیون داخلی سالن اجتماعات و آشپزخانه

 

593d0aa110d3e

چرا از طراح داخلی برای بازسازی یا ساخت خانه جدید استفاده کنیم؟

مردم اغلب می خواهند بدانند چرا باید از طراح داخلی برای بازسازی یا پروژه ساختمانی جدید استفاده کنند. آیا این کار مختص پیمانکاران و معماران جهان نیست؟

این یکی از رایج ترین تصورات غلط در مورد دنیای طراحی داخلی است که طراحان داخلی پس از اتمام کار های بازسازی وارد می شوند. در واقع ، صاحبان خانه و شرکت های طراحی با تجربه می دانند که داشتن یک طراح داخلی اصفهان در مرحله بازسازی یا ساخت و ساز جدید طراحی خانه شما می تواند موفقیت پروژه را به معنای واقعی کلمه ایجاد کند یا بشکند.

بدون یک نقطه تماس که از طرف شما کار کند ، روند طراحی/ ساخت می تواند یک کابوس باشد. چه کسی در مورد طراحی تصمیم می گیرد؟ معمار؟ مطالعه خودتان از پلان های طبقه ای که دوست دارید؟ هیچ یک از این گزینه ها رویکرد شخصی و جامع مورد نیاز برای یک طراحی واقعی خانه را ارائه نمی دهد. شما به فردی احتیاج دارید که با شما آشنا شود ، علایق  و سلیقه شما را بشناسد و بتواند ریزه کاری های آنها را به یک طراحی خانه تبدیل کند که به همان اندازه کاربردی و راحت و جذاب باشد.

پلی فریم سپاهان با توجه به رنگ و طرح های بسیار زیبا و متنوع و همچنین با توجه به ضد ضربه و ضد آب بودن محصولاتش برای اجرای فضاهای قید شده بسیار انتخاب مناسبی میتواند باشد.

از جمله مزیت های این محصولات میتوان به این اشاره کرد که شما میتوانید طبق ابعاد خاص فضاهای خود بصورت ابعادی سفارش داده تا از هزینه اضافی بابت محصول جلوگیری نمایید.

همچنین شما میتوانید با مراجعه به سایت شرکت و یا لینک زیر از اجرای رنگ های مورد پسند خود بصورت شبیه ساز اطمینان خاطر پیدا کنید.

http://polyframeco.ir/simulation/

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا